<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d34564215\x26blogName\x3dGenact+%7C+Generation+Accomplishing+Tea...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://genact.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://genact.blogspot.com/\x26vt\x3d-3442015596656027043', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
GET YOURSELF READY FOR GENACT CONCERT. COMING TO YOU THIS AUGUST. TELL ALL YOUR FRIENDS ABOUT IT. LETS ALL ROCK FOR JESUS TOGETHER

Monday, October 02, 2006

Karoling

shallom sekali lagi kita bertemu dalam kasih Tuhan Yesus Kristus,
Berita gembira untuk anda semua...pada minggu ini iaitu hari AHAD. Latihan Karoling akan dijalankan untuk persediaan akan datang. Dimaklumkan bahawa, majoriti yang mengikuti Karoling ini adalah genact dan amatlah sukacita dimaklumkan bahawa keaktifan genact amatlah dibanggakan.


last week in genact


Minggu: Workshop Kreativiti
Pengendali: Steven Charles
Penjaga: Uncle Suprin @ GM
Khemah melayani: RUTH

Minggu ini dikendalikan dengan begitu amat baik sekali dan pengendali telah membincangkan macammana dan bagaimana untuk memperbaiki produk yang akan dipasarkan untuk minggu hadapan iaitu bersamaan dengan hari AHAD. Setiap khemah telah menyiapkan produk mereka dan ada juga yang belum diselesaikan namun seminggu lagi telah diberi dan dengan itu diharapkan para genact akan menyiapkan tugasan yang telah diberi.


Prayer Item


Doakan untuk ahli genact kita yang menduduki Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) agar campur tangan Tuhan dalam segala kertas soalan dan sepanjang minggu peperiksaan mereka. Tuhan memberkati.
Ahli Genact yang menduduki peperiksaan;
1.Jeremy
2.Shirlyn
p/s:kedua-duanya daripada khemah Oikos de Agape.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

All d best guys and ladies...
No doubt please
GOD is with u

1:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

ya..Tuhan Memberkati kamu...!!!
INGAT!!!just lay hand and pray 1st..
Let Jesus be the 1st in everything that you do..

2:15 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home