<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d34564215\x26blogName\x3dGenact+%7C+Generation+Accomplishing+Tea...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://genact.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://genact.blogspot.com/\x26vt\x3d-3442015596656027043', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
GET YOURSELF READY FOR GENACT CONCERT. COMING TO YOU THIS AUGUST. TELL ALL YOUR FRIENDS ABOUT IT. LETS ALL ROCK FOR JESUS TOGETHER

Tuesday, October 17, 2006

Gen_Ac.T bersama Pemimpin melawat Jemaat PMC

Pada 16/10/2006 (Isnin) jam 7.30 Petang, Saya GM selaku Ketua Gen-Ac.t mengadakan rombongan untuk melawat keluarga Uncle George dan Liana, Puji Tuhan, Aunty Liana telah melahirkan seorang bayi lelaki.
Tujuan Genact melawat keluarga ini adalah supaya mereka mendapat dorongan daripada saudara seiman didalam Yesus Kristus dan meraptkan lagi didalam kekeluargaan tidak kira muda dan tua di sini lah kita dapat bersatu dalam satu Tubuh Kristus. Sebenarnya Tuhan tidak mahu kita sebagai Genarasi masa kini untuk membiarkan mereka yang sudah tua dan menganggap mereka ini ketinggalan zaman. Jangan sekali-kali membelakangi, kerana kalau bukan kerana mereka yang terdahulu dari kita. Lagipun,mereka juga ciptaan Tuhan. Amin.

Semasa lawatan kami ke rumah Uncle George dan Linah, mereka banyak bercerita tentang kisah mereka sewaktu mereka masih muda dan kami berasa amat seronok untuk mendengar cerita mereka. Kami dihidangkan dengan minuman dan makanan iaitu TINDALAM yang beraneka jenis.
Lawatan ini disertai oleh GM Sekeluarga, Jerry,Sainty,Haerod,dan Hannah
terima kasih diatas komitmen anda. Puji Tuhan dan Tuhan memberkati kita semua Amin.

______GM________
Pemimpin Gen_Ac.T